Win Win
Een poosje geleden werden er een flink aantal van dit soort pakketten binnengebracht. Handige dingen. Om documenten in te binden. Basta heeft ze korte tijd te koop aangeboden in de winkel maar het liep niet heel hard.
Medewerker van Basta Marie José bedacht toen dat het misschien beter tot zijn recht kwam bij een bedrijf dat daadwerkelijk werkt met deze banden. Nou, dat werd door copycenter ‘The Print’ in Nijmegen graag aangenomen!. En ze hebben nog een bedrag gedoneerd aan Basta als dank. Zo worden de banden weer hergebruikt (met dank aan degene die ze gedoneerd heeft!) en kan Ideële Kringloopwinkel Basta tegelijkertijd weer nog meer goed werk doen. Win Win !